تازه های گوگل برای اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 225
نویسنده : جاذبه وب
یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جالب مارشملو System UI Tuner است که به صورت منوی محرمانه، دسترسی به تمام گزینه‌های شخصی‌سازی را مهیا می‌کند. قبلا این قابلیت در اندروید بدون دسترسی به روت غیرممکن بود. اگرچه اندروید بی‌نهایت شخصی‌سازی شده، اما اگر شما قصد بهبود آن را داشته باشید، با محدودیت‌های فرم ویر (Firmware) گوگل مواجه می‌شوید. البته این محدودیت تغییر چندانی در اندروید6 مارشملو نداشته اما اندروید 6 هم گزینه‌های خصی‌سازی فراوانی دارد که قبلا نداشت. این گزینه‌ها، شامل توانایی تنظیم مجدد منو (Quick Setting) و همچنین حذف واضافه تایل‌ها، انتخاب نمایش درصد باتری در شاخص آن، قابلیت حذف آیکون‌های Status bar از جمله بلوتوث، Wi-fi ، زنگ هشدار و...
نحوه دسترسی به آن هم به این صورت است که ابتدا برای دسترسی به پنل Quick Settings از بالای صفحه نمایش به سمت پایین انگشت خود را بکشید. سپس ضربه بزنید و Setting cog را نگه دارید تا شروع به چرخیدن کند و پیامی مانند «تبریک! System UI tuner به تنظیمات اضافه شد» دریافت کنید.
پس از این مرحله Setting  را باز کنید و روی System UI tuner در پایین صفحه ضربه بزنید. زمانی که برای اولین بار وارد System UI tuner می‌شوید، مارشملو به شما هشدار می‌دهد که تنظیمات به صورت تجربی مهیا شده‌اند و در نسخه‌های آینده شاید تغییر داده یا حذف شوند. فقط روی «فهمیدم» ضربه بزنید.
به طور کلی می‌توان گفت که گوگل در اندروید ۶ تمام تلاش خود را کرده است که در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه در حوزه دستیار صوتی از رقیبان جلو بزند و با توجه به چیزی که دیده می‌شود می‌توان گفت که بعید هم نیست به هدف خود برسد و نه‌تنها به اپل برسد بلکه از آن جلو بزند.

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com